Garanterad tillgänglighet när du behöver oss

Lantmännen Maskins beredskapskoncept ”Garanterad tillgänglighet” innebär att du lätt ska kunna få telefonkontakt med någon på vår reservdelsavdelning eller beredskapssupport, utanför ordinarie arbetstider.

Våra utökade telefontider:

Vecka 20-29
Vardagar kl 07.00-18.30
Helger kl 09.00-15.00
Vecka 30-40
Vardagar kl 07.00-20.00
Helger kl 09.00-15.00

Vår beredskap går hela vägen

Finns reservdelarna inte hemma på anläggningen har centrallagret i Malmö också utökat öppettiderna för att få delarna snabbt fram till dig. Har du lämnat ditt mobilnummer får du ett sms så snart reservdelen finns för avhämtning. Ringer du till oss så ha gärna serienummer eller reservdelskatalog till hands.

Vår e-handel är alltid öppen

Vet du om att du kan använda vår e-handel för att kontrollera lagersaldo på reservdelar? Du ser direkt om reservdelen finns på centrallagret, på din närmsta anläggning, eller på någon av drygt 50 anläggningar runt om i landet.

För att komma åt reservdelskatalogen i vår webbutik behöver du ha ett kundnummer hos Lantmännen samt aktivera ett konto i Lantmännens digitala tjänster. Aktivera konto och / eller ansök om kundnummer på LM2 eller kontakta din anläggning för hjälp.

Vi levererar din beställng där det passar dig bäst: till din hemadress eller till centrallagret i Malmö.

För utryckning utanför anläggningens ordinarie öppettider debiteras 1.200 kr (mekaniker, reservdelspersonal).